ŠTÝLOVÉ DÁMSKE A PÁNSKE OBLEČENIE

E-SHOP S MODERNÝM A ŠTÝLOVÝM DÁMSKYM A PÁNSKYM OBLEČENÍM

DODANIE TOVARU

Pokiaľ sa tovar nachádza na externom sklade, doba dodania je od 4 - 7 pracovných dnítovar, ktorý je skladom odosielame max. do 3 pracovných dní.  Či je tovar na sklade zistíte po kliknutí na potrebnú veľkosť pri jednotlivom tovare.


Dodanie tovaru / Dodacie lehoty

Dodacia lehota je uvedená pri každom produkte osobitne a znamená, do koľko pracovných dní zvyčajne daný titul dorazí na adresu kupujúceho. Pri jej určovaní vychádzame z dodávateľsko-odberateľských skúseností, ako aj z aktuálnej dostupnosti u dodávateľov. Jej dĺžka sa zvyčajne pohybuje od 24 hodín do 21 pracovných dní. Ak je uvedené, že máme tovar na sklade, znamená to, že ho máme na centrálnom sklade v počte minimálne 1 kus a vieme vám ho vyexpedovať najneskôr do 14tej hodiny každého pracovného dňa po prijatí objednávky. V prípade objednávky viac ako 1 ks tovaru, pri ktorom máme uvedené, že je na sklade, negarantujeme okamžitú dostupnosť všetkých objednaných kusov a budeme Vás kontaktovať na upresnení a doladení vašej objednávky. Kupujúci má v prípade predĺženia uvedenej dodacej lehoty právo od zmluvy odstúpiť. Ak si objednáte produkt, ktorý dodávateľ vypredal, prípadne z akýchkoľvek dôvodov stiahol z predaja a neinformoval nás, okamžite vás budeme informovať (telefonicky, e-mailom), stornujeme objednávku a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti Vám budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní na Vami určený bankový účet, pokiaľ sa spolu nedohodneme inak. Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň.

  1. Dodávky elektronicky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti tovarov a prevádzkových možností Predávajúceho expedované v čo najkratšom termíne, obvykle od 24hod do 21 pracovných dní od dňa, keď Predávajúci potvrdil prijatie elektronickej objednávky Kupujúceho a to na mieste dodania uvedené v elektronickej objednávke. Dodacia doba je však rôzna vzhľadom na dostupnosť niektorých artiklov. Pre vybrané modely, Predávajúci špecifikuje dátum jeho dodania priamo na stránke vybraného produktu.
  2. Kupujúci je informovaný o zaslaní tovaru e-mailom. Status elektronickej objednávky si môže skontrolovať po prihlásení sa v systéme. O statuse elektronickej objednávky je Kupujúci taktiež upozornený formou SMS na telefónne číslo uvedené v elektronickej objednávke.
  3. Tovar je dodávaný prostredníctvom kuriérskej služby DHL na adresu miesta dodania uvedenú Kupujúcim v elektronickej objednávke. Kuriérska služba bude telefonicky/SMS kontaktovať Kupujúceho pred dodaním tovaru Kupujúcemu. V prípade, ak Kupujúci nebude prítomný na mieste dodania a nesplnomocní inú osobu na prevzatie tovaru, Kupujúci zodpovedá za škodu, ktorá vznikla Predávajúcemu a kuriérskej službe v dôsledku neúspešného dodania tovaru Kupujúcemu. Náklady opätovného dodania tovaru Kupujúcemu znáša Kupujúci.
  4. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho jeho prevzatím.
  5. Zásielka s tovarom vždy obsahuje faktúru. Pri prevzatí tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený a podpísať dokument o prevzatí zásielky. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru spísať s prepravcom - poštovou/kuriérskou službou protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, Predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu.
  6. Za nepoškodenú, neotvorenú, originálnu zásielku sa považuje iba tá, ktorá je prelepená ochrannou páskou Predávajúceho. Dopravca je povinný predať tovar Kupujúcemu po položkách a na mieste spísať zápisnicu. Za takto vzniknuté škody je zodpovedný dopravca. 

Tovar posiela Predávajúci Kuriérskou službou, s ktorou v momente odosielania tovaru Predávajúci spolupracuje. Dodacia lehota uvedená pri vytváraní objednávky znamená, do koľkých dní dané tituly dorazia na adresu Kupujúceho.

K cene objednávky pripočítavame nasledovné poštovné náklady podľa spôsobu a adresy dodania. 

  • Využitie Kuriérskej služby: 2,9 € (1 pracovný deň od expedície)

Iné poplatky ani balné neúčtujeme. Uvedené poplatky platia pre odoslanie balíkov v rámci Slovenska. V prípade rozdelenia jednej objednávky na viac zásielok na základe vášho želania vám môže byť účtované poštovné za každú zásielku samostatne.